Reach Webphone: Een krachtige PABX-oplossing voor real-time oproepmonitoring
Reach Webphone is een PABX-oplossing die een robot meebrengt om u op de hoogte te houden van elk gesprek. Of u nu gesprekken voert of ontvangt, staat Reach-Mobcall klaar om actie te ondernemen wanneer u dat het meest nodig heeft. Door elke interactie te volgen, waarschuwt het u voor verkoopkansen, problemen en klantontevredenheid, en onderneemt het passende actie op basis van de behoeften van elke klant.
Volgens onderzoek van Accenture Strategy verliezen bedrijven $ 400 miljard door slechte klantenservice. Maar u hoeft geen deel uit te maken van die statistiek! Met Reach Webphone kunt u uw klantenservice in realtime volgen en meldingen ontvangen over kritieke momenten die aandacht vereisen, zoals gemiste oproepen of klantinteresse in een product. Dit stelt u in staat om probleemoplossing te versnellen en de klantervaring te verbeteren voordat het te laat is.
Reach Webphone biedt een scala aan functies, waaronder cloudgebaseerde IP PABX, cloudgebaseerd contactcenter, vaste en mobiele telefonie, online oproeprapporten, oproepopname, voicemail, videoconferenties, oproepen beantwoord op meerdere apparaten, lokale overleving (JBC), aangepaste IVR's, tijdgebaseerde routering, follow-me / find-me, geïntegreerde voicemail met e-mail, oproepvertakkingen / jachtpartijen, zwarte lijst / witte lijst en contactcenter-rapporten.